روش تدریس

چگونه اسم دانش آموزان را به خاطر بسپاریم؟

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

چند فرمول برای یاد گرفتن اسامی دانش آموزان مدتی پیش بعد از سال ها معلم ریاضی دوره ی دبیرستانم را درخیابان دیدم،جلو رفتم و سالم کردم. ایشان به من گفت: سالم آقا محمد حافظی نژاد عزیز"واقعا تعجب کردم . فکرش را هم نمی کردم بعد از گذشت این همه سال اینقدر خوب اسم من را به خاطر بیاورند و اینکار باعث شد بیشتر از گذشته دوستشان داشته باشم و در طرف دیگر هم هستن معلمان و اساتیدی که سال تمام می شود و هنوز اسم دانش آموزان را یاد نگرفته اند چطور ممکن است شما حتی اسم دانش آموزان را یاد نگیرید ، بعد توقع داشته باشید که یک ارتباط خوب بین شما برقرار بشود در ادامه سه ترفند برای یادگیری اسامی دانش آموزان ارائه می شود.


  • رویا پویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی