روش تدریس

در یکی از روستا های خراسان درمقطع راهنمایی(متوسطه 1)تدریس می کردم.یکی از دانش آموزان خیلی دوست داشت با من ارتباط صمیمی داشته باشد. پسری بود باچهره ی رنج دیده قدی کوتاه و البته بسیار پرجنب و جوش دائماسرکالس دستش را باالمی برد .

 با اینکه چیزی هم بلد نبود برای خود نمایی حرف هایی سرهم می کرد. به شدت وبه صورت افراطی برای من احترام قائل بود نمی گذاشت کسی زود تر ازمن کالس خارج شود حتی مواقعی که خودم این اجازه را می دادم بازهم او مقاومت می کرد. حتی یک بار بعد از اینکه در رابطه با احترام به بزرگترها صحبت کردم ناگهان جلوی کالس آمد و دست من را بوسید .


  • رویا پویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی