روش تدریس

کارگروهی قسمت اول

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ

یک بار در دوران دانشجویی استاد یک پروژه گروهی به ما واگذار کرد. بعد خواست تا هر پنج نفر به صورت "دایره" دور هم بنشینیم و در رابطه با انجام پروژه تصمیم بگیریم من به عنوان سرگروه شروع به صحبت با اعضا کردم . به محض اینکه حواس استاد پرت شد یکی از اعضای گروه به من گفت :"ببین محمد جان شما که خودت خوب می تونی این کار رو انجام بدی جون من، ما رو اذیت نکن ،شما اسم ما رو آخر پروژه بنویس ما پولش رو میدیم ". دیدم بقیه اعضای گروه هم به شدت با این طرح موافق هستند. من هم به رای جمع احترام گذاشتم و توانستم در آن زمان یک گوشی خوب بخرم!


  • رویا پویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی